630 - 800 zabawy i gry dowolne proponowane przez dzieci lub inspirowane
przez nauczyciela
- planowanie przebiegu dnia wg zgromadzonych ofert od rodziców i dzieci
- praca indywidualna z dzieckiem wymagającym pomocy
lub z dzieckiem zdolnym
800 - 815 zabawy i ćwiczenia poranne
815-845 śniadanie, czynności higieniczne w łazience, pełnienie przez dzieci dyżurów
900-1000 zabawy i zajęcia zainspirowane przez nauczyciela, zgodnie z propozycjami
dzieci i rodziców, realizowane w sali, ogrodzie lub w terenie
1000- 1130 zabawy dowolne w sali, ogrodzie, spacery, zabawy i zajęcia indywidualne
1130 – 1200 obiad, czynności higieniczne w łazience, pełnienie dyżurów przez dzieci
1415 – 1430 podwieczorek
1430 – 1600 zabawy indywidualne wg zainteresowań dzieci w sali, ogrodzie
- gromadzenie ofert i propozycji od dzieci i rodziców